Monday, June 26, 2023

26th Jun. Anpanman Ride Attraction, Cleaning アンパンマン乗り物・掃除だぞ

Anpanman Ride Attraction, Cleaning

6月26日 アンパンマン乗り物・掃除だぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

played at a living room,

  居間で遊んで、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

Kaito prepared for school then

  Kaitoマンは学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通りの場所で見送りました。

 

 

 

I harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Ichina played at a living room,

  Tina姫は居間で遊んで、

 

 

 

cleaned rooms then

  部屋を掃除して、

 

 

 

visited GAZA shopping mall then enjoyed Anpanman ride attractions. Kaito used to ride this attraction.

  ギャザに行きました。Kaitoマンもかつてこの乗り物に乗りました。

https://torojiro2.blogspot.com/2020/08/814.html

 

 

 

Today’s school lunch, flying fish.

  今日の給食。トビウオ

 

 

 

We played with building block and had a meeting.

  積み木で遊んで、集会を開きました。

 

 

 

I maintained swimming pool,

  プール管理をして、

 

 

 

cut timber for Water World then brought them back.

  ウォーターワールドの為に材木を切って、持ち帰りました。

 

 

 

Ichina was cleaning rooms when I came back home.

  家に帰った時、Tina姫は部屋の掃除をしていました。

 

 

 

They had already finished dinner.

  すでに夕食を終えていました。

 

 

 

I played together with Ichina until bath time.

  風呂の時間までTina姫と遊びました。

 

 

 

We watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment