Sunday, June 4, 2023

4th Jun. Agricultural debut, Dancing with Anpanman, Dancing with Anpanman 農業デビュー・アンパンマンと踊るぞ

Agricultural debut, Dancing with Anpanman, Dancing with Anpanman

6月4日 農業デビュー・アンパンマンと踊るぞ


 

I checked security cameras, swimming pools and our farm then

  防犯カメラ、プール、畑を確認して、

 

 

 

went for a jog via the statue of old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由でジョギングに行きました。

 

 

 

Around 6 AM, I cleaned our district with my neighbors.

  6時にご近所さんと地区の掃除をしました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

I checked the rooftop I repaired, dried clothes outside then

  修理した屋上を確認して、洗濯物を外に干しました。

 

 

 

ate Pocky at the room for rocking chairs.

  ロッキングチェア部屋でポッキーを食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then Kaito played shogi and balance game,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、Kaitoマンは将棋とバランスゲームをして、

 

 

 

Ichina danced with Anpanman.

  Tina姫はアンパンマンと踊りました。

 1685843388782 2023.06.04 Ichina is dancing with Anpanman


https://youtu.be/wJNNOVaIRlk

 


 

I completed the 160 feet chrysanthemum fence at last though it takes long time by the time these tiny mum grow up and work as a fence, haha.

  ついに50mの菊フェンスが完成しました。まぁこの小さな菊が成長してフェンスとして機能するには時間がかかりますが・・・()

 

 

 

Ichina and Kaito played at a bed room,

  Tina姫とKaitoマンは寝室で遊んで、

 

 

 

ate lunch then

  昼食を食べて、

 

 

 

visited Minami-Matsumoto around 2 PM. I dropped Ichina, Kaito and Tamami at AEON shopping mall then

  2時頃南松本を訪れました。Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんを南松本イオンに降ろして、

 

 

 

I had periodic inspection of CX-5. While I was waiting, they suggested me taking a test drive.

  CX-5の定期点検を受けました。待っている間、試乗を勧められたので乗りました。

 

 

 

New car is comfortable but normal cars are too small for our ski life.

  新しい車はもちろん快適なのですが、普通の車は我が家のスキーライフには小さすぎるのです。

 

 

 

During test drive, I bought new seedlings of Okra and Beni-Haruka sweet potato.

  テストドライブ中に、オクラと紅はるかの苗を買いました。

 

 

 

While they were waiting for me,

  Torojiro先生を待っている間、

 

 

 

They enjoyed shopping and games.

  家族は買い物とゲームを楽しみました。

 

 

 

After that, we met up at AEON, moved to Kaito’s favorite amusement then he got 3 boxes of Pocky and Monster Energy for US$2.

  その後、イオンで集合して、Kaitoマンお気に入りアミューズメントに行き、200円でポッキー3箱とモンスターエナジーを獲りました。

 

 

 

On the way back, we visited “Off House” reuse shop, ate ice cream then went back home.

  帰りにオフハウスに寄って、アイスを食べて、家に帰りました。

 

 

 

Ichina planted seedlings for the first time. These are Beni-Haruka sweet potatoes I bought today.

  Tina姫は初めて苗を植えました。これらは今日買った、紅はるかイモです。

 

 

 

Thanks to Kaito’s example, Ichina did it very well.

  Kaitoマン兄さんのお手本のお陰で、Tina姫はとても上手にできました。

 

 

 

Following that, we played at the kids’ park. They have the same face. haha

  それからキッズパークで遊びました。彼らは同じ顔です()

 

 

 

I set up a tarp at the smaller swimming pool.

  小さなプールにブルーシートを設置しました。

 

 

 

Kaito repaired shoji paper he broke the other day.

  Kaitoマンは先日破った障子紙を修理しました。

 

 

 

We had dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment