Tuesday, June 27, 2023

27th Jun. Only Motor Vehicle, Standing Long Jump 動力車のみ・立ち幅跳びだぞ

Only Motor Vehicle, Standing Long Jump

6月27日 動力車のみ・立ち幅跳びだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

watered plants under the carport then

  カーポート下の植物に水をやって、

 

 

 

carried timber to the bigger swimming pool.

  大きいプールに材木を運びました。

 

 

 

I’ll use them to deepen the water.

  水深を深くするために使います。

 

 

 

Kaito did paper craft,

  Kaitoマンはペーパークラフトをやって、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

played together with Ichina,

  Tina姫と遊んで、

 

 

 

prepared for school then

  学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りの場所で見送りました。

 

 

 

Ichina played on the sofa,

  Tina姫はソファで遊んで、

 

 

 

cleaned the room then

  部屋掃除をして、

 

 

 

helped Tamami cooking.

  Tamamiさんの料理を手伝いました。

 

 

 

Lately, I often watch Blue Thunder (only motor vehicle part) freight train is running without cargo part. At last, I succeeded to take movie of it.

  最近ブルーサンダーが貨物部分無しで動力車のみで走っているのをよく見ますが、ついに撮影に成功しました。

MOV_9784 2023.06.27 Only Blue Thunder was running


https://youtu.be/dUrLDg-95Pc

 

 

 

I walked to the park with my students.

  生徒達と公園まで歩いて行きました。

 

 

 

Ichina and Kaito played at Japanese-style rooms.

  Tina姫とKaitoマンは和室で遊びました。

 

 

 

Kaito started standing long jump practice.

  Kaitoマンは立ち幅跳び練習を始めました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were playing at a hall.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは廊下で遊んでいました。

 

 

 

I need to paint wood protectant before I set them in our swimming pool.

  プールに材木を設置する前に保護剤を塗らなければなりません。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment