Wednesday, June 7, 2023

7th Jun. Cardboard Freight Train 段ボール貨物列車だぞ

Cardboard Freight Train

6月7日 段ボール貨物列車だぞ

 

 



I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

checked the rooftop then dried clothes outside.

  屋上を確認して、洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school then

  学校の準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina saw me off at a living room.

  Tina姫は居間で見送ってくれました。

 

 

 

After I left home, Ichina carried “Kashiwa mochi” rice cake,

  Torojiro先生が家を出てからTina姫は柏餅を運び、

 

 

 

cleaned rooms then

  部屋を掃除して、

 

 

 

visited grandparents’ house with Tamami.

  Tamamiさんとじいじばあばの家を訪れました。

 

 

 

The swimming pool of my school became full of water.

  学校のプールが満水になりました。

 

 

 

I have to manage it from now.

  今から管理しなければなりません。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played at a living room.

  居間で遊びました。

 

 

 

Ichina and Kaito got on the cardboard freight train.

  Tina姫とKaitoマンは段ボール貨物列車に乗り込みました()

 

 

 

After bath, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  Tお風呂の後、まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment