Friday, June 23, 2023

23rd Jun. School Cap, Lift Up 学帽・持ち上げるぞ

School Cap, Lift Up

6月23日 学帽・持ち上げるぞ

 

 



I checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

Kaito prepared for school then

  Kaitoマンは学校準備をして、

 

 

 

walked to the meeting place. Kaito left his school cap at school yesterday.

  集合場所まで歩いて行きました。Kaitoマンは昨日学校に学帽を忘れました()

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通りここで見送りました。

 

 

 

Ichina saw me off at a living room.

  Tina姫は居間でTorojiro先生を見送りました。

 

 

 

After that, Ichina and Tamami went shopping then had lunch at SUBWAY.

  その後、Tina姫とTamamiさんは買い物に行き、サブウェイで昼食でした。

 

 

 

I maintained school swimming pool,

  学校プールを管理して、

 

 

 

had a school bus duty,

  スクールバス当番を務めて、、

 

 

 

walked to the park nearby with my students.

  生徒たちと近くの公園に行きました。

 

 

 

After school, I gave a lecture to maintain swimming pool for the teachers who transferred to this school.

  放課後、今年異動してきた先生たちにプール管理のやり方を説明しました。

 

 

 

On the way back, I visited the clinic then had a body maintenance.

  帰りに整骨院に寄り、体のメンテナンスを行いました。

 

 

 

We had dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played together until bath time.

  お風呂の時間まで一緒に遊びました。

 

 

 

Ichina can lift up this heavy Anpanman toy. Wow!

  Tina姫はこの重たいアンパンマンのおもちゃを持ち上げられます。おぉ~!

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters,

  最後にまいぜんシスターズを見て、

 

 

 

Ichina climbed up to her baby bed by herself then we went to bed.

  Tina姫はベビーベッドまで自分で登って行って、寝ました。

No comments:

Post a Comment