Tuesday, June 20, 2023

20th Jun. Revival 復活だぞ

Revival

6月20日 復活だぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

jogged via the old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由で走りました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

prepared for school,

  学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  ここでいつも通り見送りました。

 

 

 

After that I dried clothes outside.

  その後、洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Ichina climbed up the stairs,

  Tina姫は階段を上って、

 

 

 

read a book to study clock,

  時計のお勉強の本を読んで、

 

 

 

trained her muscle then

  筋肉を鍛えて、

 

 

 

went out for shopping with Tamami.

  Tamamiさんと買い物に出かけました。

 

 

 

I worked hard at home.

  家で激しく働きました。

 

 

 

I filled the ink tanks of PC printer.

  パソコンプリンターのインクタンクを満たしました。

 

 

 

Around noon, I had lunch at Gyouza Shokudou Restaurant.

  餃子食堂で昼食でした。

 

 

 

Around 4 PM, Kaito came back from school.

  4時頃、Kaitoマンが学校から帰ってきました。

 

 

 

My austere life finished so I played with Ichina and Kaito. I recovered from the flu.

  謹慎生活が終わりましたので、Tina姫、Kaitoマンと遊びました。インフルから復活です!

 

 

 

First, I gave Kaito this toy I bought today.

  初めにKaitoマンに今日買ったおもちゃをあげました。

 

 

 

Following that, we played skateboard and

  それからスケボーと

 

 

 

volleyball.

  バレーボールをしました。

 

 

 

I watched train DVD with Ichina.

  電車DVDTina姫と見ました。

 

 

 

Around 7 PM, I participated in the district social gathering of Kaito’s school.

  7時頃Kaitoマン学校の地区懇談会に参加しました。

 

 

 

When I came back home, they had already finished dinner. We played on the sofa until bath time.

  家に帰った時、すでに夕食は終わっていました。お風呂の時間までソファの上で遊びました。

 

 

 

We watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment