Wednesday, June 21, 2023

21st Jun. Jump Rope, Break なわとび・ブレーキだぞ

Jump Rope, Break

6月21日 なわとび・ブレーキだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside,

  洗濯物を外に干し、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやり、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

Kaito prepared for school then

  Kaitoマンは学校準備をして、

 


dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通りここで見送りました。

 

 

 

Ichina played with koala.

  Tina姫はコアラさんと遊んで、

 

 

 

cleaned rooms then saw me off.

  部屋を掃除して、Torojiro先生を見送りました。

 

 

 

I scattered chlorine in the pool.

  プールに塩素をまきました。やや不足していたのです。感覚的なものです()

 

 

 

We enjoyed P.E class.

  体育を楽しみました。

 

 

 

I set up the curtain at the entrance of swimming pool toilet.

  プールのトイレの入口にカーテンをつけました。

 

 

 

Ichina and Kaito played together at Japanese-style rooms.

  Tina姫とKaitoマンは和室で一緒に遊びました。

 

 

 

Kaito practiced jump rope.

  Kaitoマンはなわとび練習をしました。

 1687335259314 2023.06.21 Kaito is jump roping

https://youtube.com/shorts/X2dd-L2Cd8s

 

 

He needs break technique after double jump otherwise he cannot continue it.

  2重跳びの後のブレーキ技術が必要です。次の2重跳びを跳ぶ時に既に縄が足元まで来てしまっていて引っかかる・・・。ブレーキができないと連続で跳べません。まぁやっていくうちに覚えるでしょう。

 

 

 

We received the extra suction pump. Ichina looks happy though she doesn’t know the inside.

 予備の吸水ポンプを受け取りました。Tina姫は中身が分かっていませんが、幸せそうです()

 

 

 

We watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment