Saturday, June 24, 2023

24th Jun. Baseball, Swimming Pool, Big Game 野球・プール・大きな獲物だぞ

Baseball, Swimming Pool, Big Game

6月24日 野球・プール・大きな獲物だぞ

 

 

 




I watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside.

  洗濯物を干しました。

 

 

 

Around 6 AM, I cut grass with mower along the stream with neighbors.

  6時にビーバーでご近所さんたちと川沿いの草刈りをしました。

 

 

 

I removed 4 honey combs. I use this place when I maintain our swimming pools “Water World”.

  4個の蜂の巣を落としました。この場所はウォーターワールドを管理運営する時に使うのです。

 

 

 

While Ichina and Kaito were sleeping,

  Tina姫とKaitoマンが眠っている時に、

 

 

 

I harvested vegetables.

  野菜の収穫をしました。

 

 

 

I showed vegetables when Kaito woke up then

  Kaitoマンが起きてきた時、野菜を見せて、

 

 

 

went for a jog via the statue of old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由で走りに行きました。

 

 

 

After jog, I started filling our swimming pools.

  ジョギングの後、プールに水を張り始めました。

 

 

 

Ichina was playing with Kaito on the bed and at the stairs.

  Tina姫はKaitoマン兄さんとベッドの上と階段で遊んでいました。

 

 

 

Ichina always helps us taking off clothes.

  Tina姫はいつも服の取り込みを手伝います。

 

 

 

This season, we use two suction pumps.

  今シーズンは2台の吸水ポンプを使います。

 

 

 

Around noon, Kaito and Tamami played baseball.

  昼頃、KaitoマンとTamamiさんは野球をしました。

 

 

 

Ichina played a slide then

  Tina姫は滑り台をして、

 

 

 

did a preliminary inspection at swimming pools with me.

  Torojiro先生とプールの下見をしました。

 

 

 

After lunch,

  昼食の後、

 

 

 

We visited Kaito’s favorite amusement park then

  Kaitoマンお気に入りのアミューズメントに行き、

 

 

 

got the big game and 5 boxes of bread for US$1.

  大きなたべっこ動物と5箱のパンを100円で手に入れました。サービス券利用で8回チャレンジだったと思います()

 

 

 

We visited PLUS ONE, bought part for suction pump’s hose,

  プラスワンで吸水ポンプ用のパーツを買い、

 

 

 

bought ice creams at the Big supermarket,

  ザ・ビッグでアイスを買い、

 

 

 

bought Ichina’s clothes at Shimamura.

  しまむらでTina姫の服を買いました。

 

 

 

After we came back home, Ichina and Kaito played baseball.

  家に帰ってから、Tina姫とKaitoマンは野球をしました。

MOV_9608 2023.06.24 Ichina and Kaito are playing baseball


https://youtu.be/qPFcuamAArk

 

 

 

Following that, Ichina relaxed on the rocking chair.

  それからTina姫はロッキングチェアでリラックスしました。

 

 

 

Two pumps are working very well and I got replacement hoses for each purpose, drain, intake, fountain etc.

  2台のポンプは良く動きます!! そして、目的別付け替えホースを手に入れました。排水・取水・噴水などなど()

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment