Saturday, June 17, 2023

17th Jun. Swimming Pool Construction プール設営だぞ

Swimming Pool Construction

6月17日 プール設営だぞ

 

 

In the early morning, I checked security cameras, swimming pools as usual though I have the flu. Since when diagnosed with the flu, I’m so fine.

  早朝いつも通り早朝防犯カメラ、プールを確認しました。インフルエンザと診断された時から、とても元気なのです。

 

 

 

I cut grass with mower.

  ビーバーで草を刈りました。

 

 

 

Ichina and Kaito seemed to chang clothes at washroom.

  Tina姫とKaitoマンは洗面所で着替えたようです。

 

 

 

Although, I met my kids at the first floor, I couldn’t play with them.

  1階で子ども達に会いましたが、一緒に遊べませんでした。

 

 

 

I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

They were playing air soccer at a hall.

  廊下でエアーサッカーをしていました。

 

 

 

I filled up the tank with kerosene then sowed vegetable seeds.

  灯油でタンクを満たして、野菜の種をまきました。

 

 

 

Ichina, Kaito and Tamami took off clothes. Lately, laundry dries faster.

  Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんは洗濯物を取り入れました。最近早く乾きます。

 

 

 

I test ran the suction pump, it doesn’t work well, what happened?

  吸水ポンプを試運転しました。うまく動きませんでした。どうした??

 

 

 

They visited shopping mall then Kaito played games and they ate ice cream.

  家族はショッピングモールに行って、Kaitoマンはゲームをして、皆アイスクリームを食べました。

 

 

 

I visited Watahan home center to buy pool mat for my school.

  学校プールのマットを買う為に綿半に行きました。予約ですが。

 

 

 

My favorite shop, PLUS ONE, is next to Watahan. I asked the staff about my suction pump.

  お気に入りのプラスワンは綿半の隣です。店員さんに吸水ポンプについて聞きました。

 

 

 

On the way back, I put gas in CX-5.

  帰りにCX-5に給油しました。

 

 

 

After that, I set up tarps in the bigger swimming pool. I have to maintain 2 places of pools this season, my house and my school.

  その後、大きいプールにブルーシートを設置しました。今シーズンは2か所のプールを管理しなければなりません。家のプールと学校プールです。

 

 

 

They were cozying up in the bedroom.

  家族は寝室でくつろいでいました。

 

 

 

I ate dinner separately from my family.

  家族と離れて夕食でした。

 

 

 

Maybe they watched Maizen Sisters then went to bed.

  多分、まいぜんシスターズを見て寝ました。

 

 

 


















I bought an extra suction pump on the Internet. If the first one will be restored, I can use new one for drain or fountain.

  予備の吸水ポンプをネットで買いました。最初のポンプが元通りになれば、排水用か噴水用にします。

No comments:

Post a Comment