Tuesday, June 6, 2023

6th Jun. Cardboard 段ボールだぞ

Cardboard

6月6日 段ボールだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside,

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫し、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

stuck out tongue. They have the same face, haha

  舌を出しました。同じ顔です。

 

 

 

After that, Kaito prepared for school then

  その後、Kaitoマンは学校の準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りの場所で見送りました。

 

 

 

After I left home, Ichina and Tamami went shopping. She was holding Tamami’s mobile phone all the time.

  Torojiro先生が出発してから、Tina姫とTamamiさんは買い物に行きました。Tina姫はずっとTamamiさんの携帯を持っていました。

 

 

 

We enjoyed circuit training.

  サーキットトレーニングを楽しみました。

 

 

 

The water level of the swimming pool is about halfway now.

  学校プールの水位は半分です。

 

 

 

I will buy more reagent to check quality of water soon.

  水質を測る試薬をもうすぐ買い足します。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito went inside the cardboard.

  Tina姫とKaitoマンは段ボールの中に入りました。箱入り娘と息子です。


MOV_8656 2023.06.06 Ichina enters the cardboard

https://youtube.com/shorts/24Ke5DbrZYo

 

 

 

Following that, they played with Anpanman,

  それからアンパンマンと遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment