Wednesday, June 14, 2023

14th Jun. Shuttle Running シャトルランだぞ

Shuttle Running

6月14日 シャトルランだぞ

 

 

 





I checked security cameras, swimming pools and watered plants then harvested parsley in the early morning.

  早朝、防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、パセリを収穫しました。

 

 

 

Kaito woke up and Ichina seemed to woke up but fell asleep again.

  Kaitoマンは起きて、Tina姫は起きたようですが、また眠りました。

 

 

 

Since it was raining, I dried clothes inside.

  雨が降っていたので室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito ate breakfast, prepared for school then

  Kaitoマンは朝食を食べて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the meeting place.

  集合場所まで歩いて行きました。

 

 

 

I saw him here as usual in the rain.

  雨の中いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina was still sleeping when I left home.

  家を出た時Tina姫はまだ寝ていました。

 

 

 

After that Ichina woke up, ate breakfast then played with the model Hinotori, Kaito made.

  その後、Tina姫は起きて、朝食を食べて、Kaitoマン兄さんが作った特急ひのとりの模型で遊びました。

 

 

 

I maintained the swimming pool,

  プールのメンテナンスをして、

 

 

 

enjoyed circuit training,

  サーキットトレーニングを楽しんで、

 

 

 

had a meeting to review the paper making class and its sale.

  紙すきとその販売を振り返る会を開きました。

 

 

 

After school, Ichina and Kaito played together. Ichina defeated Kaito.

  学校の後、Tina姫とKaitoマンは一緒に遊びました。Tina姫はKaitoマン兄さんを打ち負かしました()

 

 

 

When I came back home,

  家に帰った時、

 

 

 

Ichina and Kaito were shuttle running. I cannot understand why they like such a painful exercise haha.

  Tina姫とKaitoマンはシャトルランをしていました。なぜ彼らはこんなに苦しい運動が好きなのかわかりません()

MOV_9024 2023.06.14 Kaito and Ichina are shuttle running 1


https://youtu.be/livwjAiTgQE

MOV_9032 2023.06.14 Kaito and Ichina are shuttle running 2


https://youtu.be/OVx6ixz4vMQ

 

 

 

After bath, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  お風呂の後、まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment