Sunday, June 18, 2023

18th Jun. 2 swimming pools in 2 locations 2か所に2つのプールだぞ

2 swimming pools in 2 locations

6月18日 2か所に2つのプールだぞ

 

 


 

I watered plants under a carport,

  カーポート下の植物に水をやり、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

went for a jog via the statue of the old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由で走りに行きました。

 

 

 

After that, I cut grass with mower before taking shower.

  その後、シャワーを浴びる前にビーバーで草を刈りました。

 

 

 

Kaito gave me Father’s Day gifts from Family. Thank you!

  Kaitoマンは家族からの父の日プレゼントをくれました。ありがとう!

 

 

 

I checked contents when I was eating breakfast alone. There were mostly beers and garlic snack.

  一人で朝食を食べている時、中身を確認しました。主にビールとニンニクスナックでした。

 

 

 

I dried clothes when Ichina woke up.

  Tina姫が起きた時、洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito practiced abacus but I couldn’t teach them because I have the flu.

  Tina姫とKaitoマンはそろばん練習をしましたが、Torojiro先生はインフルにかかっているので教えられません・・・。

 

 

 

Around noon, I visited PLUS ONE and checked some goods for swimming pool.

  お昼頃、プラスワンに行って、いくつかプールグッズを確認しました。

 

 

 

Following that, I visited Shinmo “Chinese Restaurant, ate lunch then

  それから茂で昼食を食べて、

 

 

 

visited my school. I have to prepare swimming pool for pool opening.

  学校に行きました。プール開きの準備をしなければなりません。

 

 

 

After that, I cut timber for our farm.

  その後、畑のために材木を切りました。

 

 

 

Ichina, Kaito and Tamami went shopping and ate lunch at SUBWAY.

  Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんは買い物に出て、サブウェイで昼食でした。

 

 

 

I added chlorine to school swimming pool then left school.

  塩素を学校プールに入れて、学校を出ました。

 

 

 

On the way back, I bought curtain for the entrance of toilet in school swimming pool.

  帰りに、学校プールのトイレ入口のカーテンを買いました。

 

 

 

After that, I started filling of our private pools. I have to maintain two swimming pools in two locations. Actually, 2 pools (bigger one and smaller one) for each location.

  その後、家のプールに水を入れ始めました。2か所で2つのプールを管理しなければなりません。実際は大きいのと小さいのが2か所に2つずつです。

 

 

 

Our Water World will open soon. Fortunately, the suction pump started working again, after I cleaned it up.

  もうすぐウォーターワールドがオープンします!幸い吸水ポンプは掃除したら動き始めました。

 

 

 

When I was setting up the sunshade for visitors, Kaito came up then we took photos.

  参観者用の日よけを設置している時、Kaitoマンがやってきて、写真を撮りました。

 

 

 

After that, they were playing at a living room.

  その後、子どもたちは、居間で遊んでいました。

 

 

 

I managed our farm, ate dinner alone then went to bed early because I have the flu.

  畑の管理をして、夕食を一人で食べて早く寝ました。すさまじく元気ですが、一応インフルだからです()

No comments:

Post a Comment