Thursday, June 8, 2023

8th Jun. Sit-Ups, Look This Way 腹筋運動・あっちむいてホイだぞ

Sit-Ups, Look This Way

6月8日 腹筋運動・あっちむいてホイだぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools and

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside,

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

planted seedlings of lettuce and

  レタスお苗を植えて、

 

 

 

watered plants.

  植物に水をやりました。

 

 

 

I harvested lettuce. It’s bigger than Ichina’s face.

  レタスを収穫しました。Tina姫の顔より大きいです()

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Kaito started sit-ups.

  Kaitoマンは腹筋を始めました。


1686221682830 2023.06.08 Kaito is practicing sit-ups

https://youtube.com/shorts/gIHYBSNEDfQ?feature=share

 

 

 

They played at living room,

  居間で遊んで、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

Ichina played with an Anpanman ball,

  Tina姫はアンパンマンボールで遊んで、

 

 

 

Kaito made a wish on a postcard,

  Kaitoマンはハガキに願いを込めて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I put the post card in the post, I hope to win the prize, then

  懸賞に当たることを願って投函し、

 

 

 

saw him off as usual.

  いつも通りKaitoマンを見送りました。

 

 

 

I said bye-bye to Ichina then went to school.After I left home, Ichina did the game of “Look This Way” with Tamami.

  Tina姫にバイバイを言って学校に行きました。Torojiro先生が家を出てから、Tina姫はTamamiさんとあっちむいてホイをしました。


1686221259972 2023.06.08 Ichina is doing Look This Way

https://youtube.com/shorts/7FYNZVnij6I

 

 

 

I did paper making as usual.

  いつも通り紙すきをしました。

 

 

 

I managed to came back home then played together with Ichina by the time she took a bath.

  何とかTina姫がお風呂に入る時間までに帰って、一緒に遊ぶことができました。

 

 

 

We watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment