Thursday, June 1, 2023

1st Jun. Enter the soccer goal サッカーゴールに入るぞ 

Enter the soccer goal

6月1日 サッカーゴールに入るぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools in the early morning.

  早朝防犯カメラ、プールを確認しました。

 

 

 

When I finished drying clothes, Ichina was crying so I took her to a balcony then saw the scenery.

  洗濯物を干した時、Tina姫が泣いていたので、バルコニーに連れて行き、景色を見ました。

 

 

 

Once, Kaito woke up then he was sleeping at a sofa.

  Kaitoマンは一旦起きて、ソファで寝ていました。

 

 

 

I ate breakfast with my family then

  家族で朝食を食べて、

 

 

 

harvested broccoli.

  ブロッコリーを収穫しました。

 

 

 

Kaito prepared for school then dashed to the meeting place.

  Kaitoマンは学校の準備をして、集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

When I left home, Ichina was cleaning Japanese-style rooms.

  家を出る時、Tina姫が和室を掃除していました。

 

 

 

I watered flower with my student.

  生徒と花に水をやりました。

 

 

 

We enjoyed circuit training.

  サーキットトレーニングを楽しみました。

 

 

 

After school, Kaito played together with Ichina.

  学校が終わったら、KaitoマンはTina姫と遊びました。

 

 

 

While playing soccer, they got into the goal, haha.

  サッカーをしているうちに、ゴールに入っていました()

 

 

 

I came back home late but I managed to meet Ichina and Kaito by the time they went to bed.

  帰ってくるのが遅かったですが、何とかTina姫とKaitoマンが寝る前に会えました。

No comments:

Post a Comment