Wednesday, June 5, 2024

5th Jun. Real Garlic 本物のニンニクだぞ

Real Garlic

6月5日 本物のニンニクだぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina woke up, checked weather,

  Tina姫は起きて、天気を確認して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

got into a kayak with Kaito,

  Kaitoマンとカヤックに乗りこんで、

 

 

 

saw then off,

  彼らを見送って、

 

 

 

walked back home as usual.

  いつも通り歩いて帰ってきました。

 

 

 

At our vegetable field, Ichina touched the real garlic. She usually bits into the container of grated garlic.

  野菜畑で、Tina姫は本物のニンニクを触りました。いつもはすりおろしニンニクの容器にかぶりついております()

 

 

 

After Anpanman movie,

  アンパンマン動画の後、

 

 

 

we went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I walked with my student then

  生徒と歩いて、

 

 

 

made a special equipment for woodworking class.

  木工授業用に特殊装置を作りました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment