Friday, June 21, 2024

21st Jun. Ichina climbed to the top, Tyrolean Forest is back Tina姫大阪駅頂上へ・チロルの森復活だぞ

Ichina climbed to the top, Tyrolean Forest is back

6月21日 Tina姫大阪駅頂上へ・チロルの森復活だぞ

 

 

 


Around 3:45, I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  朝3:45分に防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Around 5:30, I started filling 2 swimming pools with river water.

  5時半頃、2つのプールに川水を入れ始めました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I have almost finished preparation of Water World for this weekend.

  今週末に向けたウォーターワールド準備がほぼできました。

 

 

 

We saw Kaito and Tamami at the entrance,

  玄関でKaitoマンとTamamiさんを見送って、

 

 

 

saw Kaito off at the usual place,

  いつもの場所でKaitoマンを見送って、

 

 

 

walked back home then Ichina checked swimming pools.

  歩いて帰って来て、Tina姫はプールを確認しました。

 

 

 

After watching Anpanman for 5 minutes,

  5分間アンパンマンを見た後、

 

 

 

we went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

Since it was raining, we walked inside.

  雨が降っていたので、室内を歩きました。

 

 

 

I have a school bus duty next Monday.

  来週月曜日スクールバス当番です。

 

 

 

After work, I had body maintenance at the clinic. The staff in charge of me transfers to a different clinic. I wish you all the best in your endeavors.

  仕事の後、体のメンテナンスに行きました。担当のスタッフさんが違う整骨院に異動されます。新天地での活躍をお祈りします!

 

 

 

Ichina and Kaito watched Anpanman at a living room and played with this string telephone then we moved to Osaka station.

  Tina姫とKaitoマンは居間でアンパンマンを見て、糸電話で遊んで、大阪駅へ移動しました。

 

 

 

When Ichina watched Kaito climbing, she said “I want to move to the top”

  Tina姫はKaitoマンが登るのを見て、「上にいきたい」と言いました。

 

 

 

I took her to the top. She was pleased.

  頂上に連れていきました。喜びました。

 

 

 

After that, we ate dinner together, did an evening routine then went to bed.

  その後、夕食を食べ、夕方のルーティンをこなし、寝ました。

 

 

 

Our favorite park, “Tyrolean Forest” that closed 4 years ago, will be back temporarily maybe only in summer season this year. We are glad to hear that.

  4年間に閉園したお気に入りのチロルの森が一時的に復活します。たぶん今年の夏シーズン限定。嬉しい知らせです。

No comments:

Post a Comment