Monday, June 24, 2024

24th Jun. New Faucet 新しい蛇口だぞ

New Faucet

6月24日 新しい蛇口だぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

brushed their teeth then

  歯を磨いて、

 

 

 

went to school and nursery school with Tamami because

  学校と保育園にTamamiさんと行きました。

 

 

 

I had a school bus duty so I needed to leave home earlier than usual.

  スクールバス当番だったので、いつもより早く出発しなければならなかったのです。

 

 

 

After work, I picked Ichina and Kaito up then went back home.

  仕事の後、Tina姫とKaitoマンを迎えて帰りました。

 

 

 

Kaito watched the goby but it was dead.

  Kaitoマンはハゼを見ましたが、死んでいました・・・

 

 

 

After that, we played hide and seek,

  その後、かくれんぼをして、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

ate dinner.

  夕食を食べました。

 

 

 

The new faucet arrived from Amazon and I installed it. It’s cool!

  新しい蛇口が届いて、設置しました。かっこいいです。

 

 

 

Finally, we watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  最後にタブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment