Tuesday, June 4, 2024

4th Jun. Shadow 影だぞ

Shadow

6月4日 影だぞ

 

 


 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina checked the weather then

  Tina姫は天気を確認して、

 

 

 

reflected herself in the shadow.

  自分の姿を影に映しました。

 

 

 

Kaito woke up,

  Kaitoマンは起きて、

 

 

 

we ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

got into a kayak,

  カヤックに乗り込んで、

 

 

 

we saw Tamami and Kaito off at a yard then

  TamamiさんとKaitoマンを見送って、

 

 

 

walked back home.

  家に歩いて帰ってきました。

 

 

 

Following that, we watched Anpanman movie for 5 minutes then

  それから5分間アンパンマン動画を見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I walked around my school with students as usual.

  生徒たちといつも通り学校周りを歩きました。

 

 

 

On the way back, I bought wooden board.

  帰りに木の板を買いました。

 

 

 

I ate dinner alone,

  一人で夕食を食べて、

 

 

 

we played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment