Tuesday, June 18, 2024

18th Jun. Pictures at school 学校での写真だぞ

Pictures at school

6月18日 学校での写真だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina checked weather at a balcony then

  Tina姫はバルコニーで天気を確認して、

 

 

 

we ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I opened the box of new security cameras and wrote its review on the website of Amazon.

  新しい防犯カメラの箱を開け、アマゾンにレビューを書きました。

 

 

 

We saw Tamami off at the entrance.

  Tamamiさんを玄関で見送りました。

 

 

 

We played for a while,

  しばらく遊んで、

 

 

 

got into HIACE,

  ハイエースに乗りこんで、

 

 

 

went to Kaito’s school first then

  まずKaitoマン学校に行って、

 

 

 

went to Ichina’s nursery school.

  Tina姫の保育園に行きました。

 

 

 

Although, I couldn’t take any photo at my school, Tamami took photos of Kaito’s work when she went on a visiting day at Kaito’s school.

  Torojiro先生は学校で写真を撮れませんでしたが、Tamamiさんは参観日に行った時に、Kaitoマンの作品写真を撮りました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played castanet until bath time,

  お風呂の時間までカスタネットをして、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment