Sunday, June 9, 2024

9th Jun. Go Back Slowly ゆっくり帰るぞ

Go Back Slowly

6月9日 ゆっくり帰るぞ

 

 



I checked security cameras, swimming pools by security camera, did some work,

  防犯カメラで、防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

went to Fuse district by bicycle around 9 AM. I stayed my aunt’s house last night.

  9時頃、布施へ自転車で行きました。昨夜は伯母の家に泊まりました。

 

 

 

I bought souvenirs for my family then went back aunt’s house.

  家族に土産を買って、伯母の家に帰りました。

 

 

 

Around 11 AM, I visited Peko-peko udon then ate delicious thick white noodles all I wanted.

  11時頃、ぺこぺこうどんへ行って、思い残すことなくおいしいうどんを食べました。

 

 

 

Around 11:30 AM, I left my aunt’s house,

  11時頃、伯母の家を出て、

 

 

 

moved to Osaka Station, didn’t take limited express but take slow train then went back to Nagano.

  大阪駅に移動し、特急に乗らず、鈍行列車に乗って長野に帰りました。

 

 

 

It took me long time, because I was taking slow train. After Nakatsugawa, I watched Kaito playing at the kids’ park by security cameras.

  鈍行列車なので長い時間がかかりました。中津川を過ぎたあたりで、防犯カメラにてKaitoマンがキッズパークで遊んでいるのを見ました。

 

 

 

Around 7 PM, I arrived at the nearest station then

  7時頃、最寄り駅に着いて、

 

 

 

walked back home around 7:15 PM.

  7時15分頃家に着きました。やれやれ

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

received refrigerator of HIACE and new security cameras from Amazon, took a bath,

  ハイエースの冷蔵庫と新しい防犯カメラをアマゾンから受け取り、お風呂に入り、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment