Wednesday, June 26, 2024

26th Jun. Broccoli ブロッコリーだぞ 

Broccoli

6月26日 ブロッコリーだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

While Ichina and Kaito were sleeping, I harvested broccoli and parsley. Ichina really likes broccoli.

  Tina姫とKaitoマンが眠っている時、ブロッコリーとパセリを収穫しました。Tina姫はブロッコリーが大好きです。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, went down stairs,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、下に降りて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

we saw Kaito and Tamami off at the entrance,

  KaitoマンとTamamiさんを玄関で見送り、

 

 

 

threw garbage,

  ゴミを捨てて、

 

 

 

walked back home, observed vegetable farm,

  歩いて帰り、野菜畑を観察して、

 

 

 

watched Anpanman movie for 5 minutes then

  5分間アンパンマンを見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I walked around my school with students.

  生徒たちと一緒に学校周辺を歩きました。

 

 

 

Tamami picked Ichina and Kaito.

  TamamiさんがTina姫とKaitoマンをお迎えしました。

 

 

 

They played until bath time at a living room.

  夕食の時間まで居間で遊びました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment