Saturday, June 15, 2024

15th Jun. Smaller Swimming Pool, Life Jacket ヘビ・小さい方のプール・ライフジャケットだぞ

Smaller Swimming Pool, Life Jacket

6月15日 ヘビ・小さい方のプール・ライフジャケットだぞ

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

went for a jog via the vacation house area.

  別荘地経由でジョギングに行きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing at a living room.

  家に帰った時、Tina姫は居間で遊んでいました。

 

 

 

I cut grass especially at the place related to our Water World, operating our swimming pool facilities.

  ウォーターワールド(プール施設運営)に関わる場所を特に入念に草刈りしました。

 

 

 

I played with Ichina at the kids’ park then

  Tina姫とキッズパークで遊んで、

 

 

 

started filling the smaller pool with river water.

  小さい方のプールに川水を入れ始めました。

 

 

 

Kaito played with Ichina at a kitchen then

  KaitoマンはTina姫と一緒に台所で遊んで、

 

 

 

we ate lunch together.

  一緒に昼食を食べました。

 

 

 

When I was doing field work in our yard, I found the small snake at the entrance. I released it outside the garden.

  庭で野良作業中に、小さなヘビを見つけました。庭の外に逃がしました。

 

 

 

Around 2:30 PM, we played at the smaller swimming pool. Though it’s too cold to go into the pool now, we enjoyed it.

  2時半頃、小さい方のプールで遊びました。

 

 

 

Around 3:30 PM, we visited Kaito’s favorite amusement park, played coin games and  

  3時半頃、Kaitoマンお気に入りのアミューズメントに行き、メダルゲームと

 

 

bingo game.

  ビンゴゲームをしました。

 

 

 

After that, I visited my favorite DIY shop, PLUS ONE, bought wooden board,

  その後、お気に入りのプラスワンで木の板を買い、

 

 

 

visited OFF HOUSE reuse shops then bought life jackets for kayak.

  オフハウスでカヤック用のライフジャケットを買いました。

 

 

 

Following that, we ate ice creams at HIACE dining room,

  それから、ハイエースダイニングルームでアイスを食べ、

 

 

 

went around some shops then went back home.

  いくつか店を廻って家に帰りました。

 

 

 

We read Anpanman illustrated books,

  アンパンマンの図鑑を読んで、

 

 

 

ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book after bath then went to bed.

  お風呂の後、タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment