Monday, June 3, 2024

3rd Jun. Kayaking in a Japanese-style room 和室でカヤックをするぞ

Kayaking in a Japanese-style room

6月3日 和室でカヤックをするぞ

 

 

 






I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

Kaito played with the 3D maze then

  Kaitoマンは立体迷路で遊んで、

 

 

 

I took Kaito to the meeting place. 

 Torojiro先生はKaitoマンを集合場所まで連れて行きました。

 

 

 

I had a school bus duty today. The route passes near our house.

  今日はスクールバス当番でした。この路線は家の近所を通ります。

 

 

 

Ichina went to nursery school late with Tamami because Tamami had a compensatory day off for sports day.

  Tina姫はTamamiさんと保育園に行きました。Tamamiさんは運動会の代休でした。

 

 

 

Tamami enjoyed her day off and bought the casters that I use at woodworking class.

  Tamamiさんは休日を楽しみ、Torojiro先生が木工授業で使うキャスターを買いました。

 

 

 

My students started making the box.

  生徒たちは箱作りを始めました。

 

 

 

When I came back home, they had almost finished dinner.

  家に帰った時、皆はほぼ夕食を終えていました。

 

 

 

When I inflated the kayak at a Japanese-style room, Kaito came and got into it.

  和室でカヤックを膨らましたら、Kaitoマンがやってきて乗り込みました()

 

 

 

We watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment