Thursday, June 27, 2024

27th Jun. Regulator レギュレターだぞ

Regulator

6月27日 レギュレターだぞ

 

 

I bought and received this regulator from Rakuten Internet shop for US$55 (1US$-=\150). I can make carbonated drink all I want from now.

  楽天からレギュレターを8000円で買って受け取りました。これで思う存分炭酸飲料が作れます。

 

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

I filled 2 swimming pools with river water.

  2つのプールを川水で満たしました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, Ichina checked weather,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、Tina姫は天気を確認して、

 

 

 

we ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

saw Kaito and Tamami off at the entrance,

  玄関でKaitoマンとTamamiさんを見送って、

 

 

 

saw Kaito off at the usual place,

  いつもの場所でKaitoマンを見送って、

 

 

 

threw garbage away then walked back home.

  ゴミを捨てて、歩いて帰りました。

 

 

 

Ichina checked swimming pools,

  Tina姫はプールを確認して、

 

 

 

observed vegetables,

  野菜を観察して、

 

 

 

watched Anpanman for 5 minutes then

  アンパンマンを5分間見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I walked around our school with students.

  生徒たちと学校周辺を歩きました。

 

 

 

We had meeting with parent and related parties.

  保護者・関係者と会議を行いました。

 

 

 

After work, I picked Ichina and Kaito up. She fell asleep while we were moving back home for 10 minutes. She seems to be tired lately.

  仕事の後、Tina姫・Kaitoマンを迎えました。10分間の移動時間で眠ってしまいました。最近疲れている様子です。

 

 

 

Kaito played at the kids’ park and practiced shuttle running.

  Kaitoマンはキッズパークで遊んで、シャトルラン練習をしました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment