Tuesday, June 25, 2024

25th Jun. Cucumber きゅうりだぞ

Cucumber

6月25日 きゅうりだぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina checked the weather,

  Tina姫は天気を確認して、

 

 

 

we ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

saw Kaito and Tamami off at the entrance,

  玄関でKaitoマン、Tamamiさんを見送り、

 

 

 

saw Kaito off at the usual place, walked back home,

  Kaitoマンをいつもの場所で見送り、歩いて帰って、

 

 

 

observed vegetables,

  野菜を観察して、

 

 

 

watched Anpanman for 5 minutes then

  5分間アンパンマンを見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I didn’t take any photo at school. I worked hard as usual then picked Ichina and Kaito up after work.

  学校で写真を撮りませんでした。仕事の後、Tina姫とKaitoマンをお迎えにいきました。

 

 

 

Ichina played at our yard then

  庭で遊んで、

 

 

 

harvested cucumber. She likes picking cucumbers because it’s easy to understand harvest time.

  きゅうりを収穫しました。Tina姫は収穫時期が分かりやすいきゅうりを獲るのが好きです。

 

 

 

Kaito flew a paper airplane.

  Kaitoマンは紙飛行機を飛ばしました。

 

 

 

We watched tablet PC until dinner time,

  夕食の時間までタブレットを見て、

 

 

 

ate dinner together,

  夕食を食べて、

 

 

 

took a bath ,watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  お風呂に入って、タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment