Saturday, June 29, 2024

29th Jun. Water World with friends, Collecting Water, HIACE Ventilation Fan 友だちとウォーターワールド・水を汲む・ハイエースの換気扇だぞ

Water World with friends, Collecting Water, HIACE Ventilation Fan

6月29日 友だちとウォーターワールド・水を汲む・ハイエースの換気扇だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina woke up, came down by herself then

  Tina姫は起きて、自分で下に降りてきて、

 

 

 

rode on kayak.

  カヤックに乗りました。

 

 

 

Around 8 AM, I went jogging via vacation house area.

  8時頃、別荘エリア経由で走りました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was riding on kayak.

  家に帰った時、Kaitoマンはカヤックに乗っていました()

 

 

 

I prepared for Water World.

  ウォーターワールド準備をしました。

 

 

 

At 11:00 AM, Kaito’s friend Hiiro family called on us,

  11時にKaitoマンの友だちHiiro君ファミリーが来て、

 

 

 

Ichina and I visited Kami-nishijo shrine to get spring water. I will make carbonated drinks from the water.

  Tina姫とTorojiro先生は上西条神社に湧水を汲みに行きました。この水で炭酸飲料を作ります。

 

 

 

After that, we started Water World.

  その後、ウォーターワールドを始めました。

 

 

 

We played at the smaller swimming pool for Ichina and

  Tina姫の為に小さい方のプールで遊び

 

 

 

We jumped from a stepladder at the bigger swimming pool.

  大きなプールで脚立から飛びました。

 

 

 

Ichina is not afraid of the bigger swimming pool this season.

  Tina姫は今シーズンは大きなプールを怖がりません。

 

 

 

We enjoyed water slider.

  ウォータースライダーも楽しみました。

 

 

 

After that, we played at a living room then

  その後、居間で遊んで、

 

 

 

ate lunch together. Kaito tried to make this type, drain the hot water, of instant noodles.

  一緒に昼食を食べました。Kaitoマンは初めて湯切りをするカップ麺を作りました。

 

 

 

I cut grass,

  Torojiro先生は草を刈り、

 

 

 

Kaito played with this parachute toy.

  Kaitoマンはパラシュートのおもちゃで遊びました。

 

 

 

After that, Ichina and Kaito practiced bicycle,

  その後、Tina姫とKaitoマンは自転車練習をして、

 

 

 

I installed a ventilation fan in HIACE.

  Torojiro先生はハイエースに換気扇を設置しました。

 

 

 

We ate dinner, played together until bath time,

  夕食を一緒に食べて、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment