Wednesday, June 19, 2024

19th Jun. Green Pepper, Broccoli, Menko ピーマン・ブロッコリー・めんこだぞ

Green Pepper, Broccoli, Menko

6月19日 ピーマン・ブロッコリー・めんこだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

brushed teeth,

  歯を磨いて、

 

 

 

Kaito and Tamami went to school, we saw them off as usual,

  KaitoマンとTamamiさんは学校へ行き、いつものように見送り、

 

 

 

Ichina walked back home, checked our vegetable farm then

  Tina姫は歩いて帰ってきて、畑を確認して、

 

 

 

harvested green pepper.

  ピーマンを収穫しました。

 

 

 

While Ichina was watching Anpanman movie,

  Tina姫がアンパンマンを見ている間に、

 

 

 

I harvested broccoli, because it was big enough.

  Torojiro先生はブロッコリーを収穫しました。十分大きかったからです。

 

 

 

After that, we went to nursery school.

  その後、保育園に行きました。

 

 

 

We’ve almost finished our handmade box.

  手作り箱をほぼ完成させました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played menko until bath time,

  お風呂の時間までめんこをして、

 

 

 

watched tablet PC and read picture book then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment