Friday, May 3, 2024

3rd May. Mountain Climbing, Ueda City, Choco Baby 登山・上田市・チョコベビーだぞ

Mountain Climbing, Ueda City, Choco Baby

5月3日 登山・上田市・チョコベビーだぞ

 





 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

went out for a jog via the statue of old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由で走りに行きました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, changed clothes then ate breakfast.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、服を着替えて、朝食を食べました。

 

 

 

Tamami visited Utsukushigahara for climbing review of her school.

  Tamamiさんは美ヶ原へ学校の登山下見に出かけました。

 

 

 

While I was drying clothes, we watched Anpanman, played at a bedroom then

  洗濯物を干している間、アンパンマンを見て、寝室で遊んで、

 

 

 

we took in the laundry.

  洗濯物を取り入れました。

 

 

 

Around 11:30 AM, we left for Ueda City. On the way, we visited the Nagato roadside station, we took a footbath

  11時半頃、上田に向けて出発しました。道中、道の駅長門で足湯に入りました。

 

 

 

Around 1:30 PM, we arrived at Kaito’s favorite amusement park, Ueda branch, and

  1時半頃、Kaitoマンお気に入りのアミューズメント上田支店に着き、

 

 

 

we had late lunch nearby.

  近くで遅い昼食を食べました。

 

 

 

Around 3 PM, we visited the amusement park again, played coin games,

  3時頃、またアミューズメントに行き、メダルゲームをして、

 

 

 

enjoyed drive and ride games and

  ドライブ・ライド系ゲーム

MOV_2758 2024.05.03 APINA UEDA 1, Anpanman Ride


https://youtu.be/2kj3_DbBslw

 

 

 

bingo game,

  ビンゴを楽しみ、

 

 

 

played the Anpanman drum game.

  アンパンマンの太鼓ゲームをしました。

MOV_2764 2024.05.03 APINA UEDA 2, Anpanman Drum


https://youtu.be/xP7vq23wls0

 

 

 

We got two stuffed toys at the bingo game and 5 Choco baby at crane game.

  ぬいぐるみ2つをビンゴゲームで、チョコベビー5つをクレーンゲームで獲りました。

 

 

 

After that, we visited Ario shopping mall. I visited here when Kaito was baby in 2017.

  その後、アリオに行きました。2017年Kaitoマンが赤ちゃんの時に来ました。

https://torojiro2.blogspot.com/2017/09/8th-sep-ueda-city-sushi.html

 

 

 

We watched its rooftop parking then left there around 6 PM.

  屋上駐車場を見て、6時頃現地を出発しました。

 

 

 

We ate dinner together, watched TV at Osaka Station,

  一緒に夕食を食べて、大阪駅でテレビを見て、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC then went to bed.

  タブレットを見て、寝ました。

No comments:

Post a Comment