Tuesday, May 28, 2024

28th May. Swimming Cap, Back door of HIACE 水泳帽・ハイエースの後ろドアだぞ

Swimming Cap, Back door of HIACE

5月28日 水泳帽・ハイエースの後ろドアだぞ

 

 

 



I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina woke up then wore a swimming cap we received yesterday from Amazon.

  Tina姫は起きて、昨日アマゾンから受け取った水泳帽をかぶりました。

 

 

 

We ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

saw Tamami off from dining room because it was raining heavily.

  大雨だったので、ダインングからTamamiさんを見送りました。

 

 

 

After 5 minutes Anpanman movie,

  5分間のアンパンマン動画の後、

 

 

 

We got into HIACE then

  ハイエースに乗り込み、

 

 

 

visited Kaito’s school. Since it was raining heavily, we got off HIACE from the back door. Its back door is very big so it becomes a roof while we are preparing an umbrella.

  Kaitoマンの学校へ行きました。雨が激しかったので、ハイエースの後ろドアから車を降りました。後ろのドアがとても大きいので、傘を準備するまでの屋根になります。便利です()

 

 

 

After that, we visited Ichina’s nursery school then

  その後、Tina姫の保育園を訪れ、

 

 

 

I went to work. I also got off the car from the back door.

  仕事に行きました。Torojiro先生も後ろドアから降りました。

 

 

 

I walked inside of our school with my student because it was raining heavily.

  激しく雨が降っていたので、室内を生徒と歩きました。

 

 

 

After work, I ate dinner with my family,

  仕事の後、家族で夕食を食べて、

 

 

 

watched tablet PC, read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment