Monday, May 13, 2024

13th May. Heavy Rain 激しい雨だぞ 

Heavy Rain

5月13日 激しい雨だぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then dried clothes inside.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichna and Kaito woke up, ate breakfast, prepared for school and nursery school then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べ、学校と保育園の準備をして、

 

 

 

Tamami left for school first.

  Tamamiさんが先に学校へ行きました。

 

 

 

We watched Anpanman for a while.

  しばらくアンパンマンを見ました。

 

 

 

Following that, Kaito went to school by car because it was raining heavily.

  激しく雨が降っていたので、Kaitoマンは車で学校に行きました。

 

 

 

After that, I dropped Ichina off at her nursery school.

  その後、Tina姫を保育園で降ろしました。

 

 

 

We had a briefing session about new P.E class.

  新しい体育の説明会を開きました。

 

 

 

After school, I made prototypes of the wooden box.

  放課後、木箱の試作品を作りました。

 

 

 

I came back home late, ate dinner alone,

  遅くに帰り、夕食を一人で食べ、

 

 

 

prepared Mother’s Day gift,

  母の日ギフトの準備をして、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment