Thursday, May 9, 2024

9th May. Garlic Container ニンニク容器だぞ

Garlic Container

5月9日 ニンニク容器だぞ

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

We saw Kaito and Tamami as usual.

  KaitoマンとTamamiさんをいつも通り見送って、

 

 

 

watched Anpanman movie for 5 minutes then

  アンパンマン動画を5分間見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I worked hard as usual.

  いつも通り忙しく働きました。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

Ichina bit into the garlic container. Maybe she wants to eat garlic.

  Tina姫はニンニク容器にかぶりつきました。たぶんニンニク好きです()

 

 

 

We watched tablet PC, read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment