Wednesday, May 8, 2024

8th May. Princess  プリンセスだぞ

Princess

5月8日 プリンセスだぞ

 

 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べました。

 

 

 

I had a school bus duty so

  スクールバス当番だったので、

 

 

 

Tamami took Ichina to her nursery school.

  Tamamiさんが、Tina姫を保育園に送りました。

 

 

 

I started making the box.

  箱を作り始めました。

 

 

 

At our dinner time, Ichina bit into the container of garlic.

  夕食時、Tina姫はニンニク容器にかぶりつきました。

 

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read princess picture books then went to bed. Since Ichina likes garlic, she thinks that princesses around the world like garlic.

  タブレットを見て、プリンセスの絵本を読んで寝ました。Tina姫がニンニク好きなので、世界中の姫はニンニクが好きだと思っています()

No comments:

Post a Comment