Saturday, May 18, 2024

18th May. Infant Bed ベビーベッドだぞ

Infant Bed

5月18日 ベビーベッドだぞ

 

 


I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

went for a jog via the statue of old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由で走りました。

 

 

 

We ate breakfast and

  朝食を食べて、

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

I cut grass with mower.

  ビーバーで草刈りをしました。

 

 

 

After that, Kaito and I played dodge ball at Japanese-style rooms,

  その後、KaitoマンとTorojiro先生は和室でドッヂボールをして、

 

 

 

watched Doraemon at Osaka Station then

  大阪駅でドラえもんを見て、

 

 

 

ate lunch.

  昼食を食べました。

 

 

 

After lunch, I checked the security camera. It’s not working.

  昼食後、防犯カメラを確認しました。機能していません・・・






After lunch, we took a lot of photos with Ichina’s infant bed. We would give it to my colleague Shingo.

  昼食後、Tina姫のベビーべッドとたくさん写真を撮りました。同僚のShingo先生にあげるのです。

 

 

 

Following that, I took the bed apart,

  それからベッドを解体して、

 

 

 

visited Shingo’s house then handed over the bed.

  Shingo先生の家を訪れ、ベッドを手渡しました。

 

 

 

After that, we visited Kaito’s favorite amusement park,

  その後、Kaitoマンお気に入りのアミューズメント、

 

 

 

AEON mall, ate ice creams,

  イオンに行って、アイスクリームを食べ、

 

 

 

went around reuse shops then went back home.

  いくつかリユースショップを廻って帰りました。

 

 

 

When we were eating dinner,

  夕食を食べている時、

 

 

 

we received the photo of the infant bed. Shingo’s son Akane looks happy.

  ベビーベッドの写真を受け取りました。Shingo先生の息子さんAkane君は幸せそうです。

 

 

 

Finally, we watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  最後にタブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment