Monday, May 27, 2024

27th May. Antelope, Go to nursery school together カモシカ・一緒に保育園に行くぞ

Antelope, Go to nursery school together

5月27日 カモシカ・一緒に保育園に行くぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Around 5 AM, I found the antelope walking at neighbor’s vegetable field.

  5時頃、カモシカが隣人の畑を歩いているのを見ました。特別天然記念物なのですが・・・こんなに頻繁に会ってたら全く特別感がありません()

MOV_4314 2024.05.27 Antelope around our house


https://youtu.be/QRzdNsXqo08

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

saw Tamami off,

  Tamamiさんを見送って、

 

 

 

watched Anpanman movie together,

  アンパンマン動画を一緒に見て、

 

 

 

got into HIACE,

  ハイエースに乗り込んで、

 

 

 

visited Ichina’s nursery school together. Since Kaito had a compensatory day off for sports day.

  一緒にTina姫の保育園を訪れました。Kaitoマンは運動会の代休でした。

 

 

 

After that, I dropped Kaito off at children house then went to work.

  その後、Kaitoマンを児童館に降ろして、仕事に行きました。

 

 

 

I cut a lot of timber.

  たくさんの材木を切りました。

 

 

 

When I came back home, they had already finished dinner.

  家に帰った時、すでに夕食を終えていました。

 

 

 

We played until bath time, did evening routine then went to bed.

  お風呂の時間まで遊んで、夕方のルーティンをこなして寝ました。

 

 

 

I wrote a review of the electric saw.

  電気のこぎりのレビューを書きました。

No comments:

Post a Comment