Thursday, May 23, 2024

23th May. Police Station, Soccer, Tennis 警察署・サッカー・テニスだぞ

Police Station, Soccer, Tennis

5月23日 警察署・サッカー・テニスだぞ

 

 


checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina woke up, saw the scenery from a balcony, went downstair with Kaito then

  Tina姫は起きて、バルコニーから景色を見て、Kaitoマンと一緒に降りて、

 

 

 

we ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

After that, we saw Kaito and Tamami off,

  その後、KaitoマンとTamamiさんを見送って、

 

 

 

threw garbage,

  ゴミを捨てて、

 

 

 

watched Anpan movie for 5 minutes then

  5分間アンパンマン動画を見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I walked around my school with my student in the morning then

  朝、学校周りを生徒と歩いて、

 

 

 

walked to the park in the afternoon.

  午後は公園まで歩いていきました。

 

 

 

After work, I visited the main police station in Matsumoto city then had a meeting for the training against suspicious person.

  仕事の後、松本警察署に行って、不審者対応訓練の打ち合わせをしました。

 

 

 

Following that, I picked Ichina and Kaito up,

  それから、Tina姫、Kaitoマンのお迎えに行って、

 

 

 

played at the kids’ park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

played soccer and

  サッカーと

 

 

 

tennis.

  テニスをしました。

 

 

 

This is Ichina’s work. Wow! Dynamic picture!

  Tina姫の作品です。おぉ~なかなかダイナミックな絵です!()

 

 

 

I received the electric saw.

  電動のこぎりを手に入れました。アマゾンはやっ!

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment