Thursday, May 2, 2024

2nd May. Light Dump Truck, Home Visit, Drinking Party 軽ダンプ・家庭訪問・飲み会だぞ

Light Dump Truck, Home Visit, Drinking Party

5月2日 軽ダンプ・家庭訪問・飲み会だぞ

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school,

  学校準備をして、

 

 

 

Kaito and Tamami went to the meeting place by car.

  KaitoマンとTamamiさんは集合場所まで車で行きました。

 

 

 

Ichina and I saw him off at the place as usual.

  Tina姫とTorojiro先生はいつも通り見送りました。

 

 

 

After 5 minutes Anpanman movie,

  5分のアンパンマン動画の後、

 

 

 

we got on the light dump truck then

  軽ダンプに乗り込み、

 

 

 

went to her nursery school.

  姫の保育園に行きました。

 

 

 

The reason why I used light dump truck was that I had home visit and I needed to went around Matsumoto city center, there are a lot of narrow roads.

  なぜ軽ダンプを使ったかというと、今日は家庭訪問で、松本市街地(狭い道たくさん)を動き回ったからです。

 

 

 

I had lunch at AEON mall. My favorite Chinese noodles of Ryouga restaurant.

  お気に入りの凌駕ラーメンをイオンモールで食べました。

 

 

 

After lunch, I visited another student’s house, that is closed to the realtor I bought our house.

  昼食後、もう1件家庭訪問しました。そこは家を買った不動産屋さんの近くです。

 

 

 

After work, I cut timber then went back home.

  仕事の後、材木を切って家に帰りました。

 

 

 

Ichina and Kaito were playing at a bedroom.

  Tina姫とKaitoマンは寝室で遊んでいました。

 

 

 

At 8 PM, I had drinking party with my former school’s colleague Kenji. We are the same age.

  8時に前任校の同僚Kenji先生と飲み会でした。同い年です。

No comments:

Post a Comment