Tuesday, May 7, 2024

7th May. Because it was raining 雨が降っていたからだぞ

Because it was raining

5月7日 雨が降っていたからだぞ


 


I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools but I didn’t water plants because it was raining.

  防犯カメラ、プールを確認しましたが、植物には水をやりませんでした。雨が降っていたからです。

 

 

Ichna and Kaito woke up, ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

played at a living room then

  居間で遊んで、

 

 

 

Ichina and I went to Kaito’s meeting place by light dump truck because it was raining.

  Tina姫とTorojiro先生はKaitoマンの集合場所まで軽ダンプで行きました。雨が降っていたからです。

 

 

 

We saw Kaito off from the car.

  車からKaitoマンを見送りました。

 

 

 

After 5 minutes Anpanman movie, we went to Ichina’s nursery school.

  5分のアンパンマン動画を見て、保育園に行きました。

 

 

 

I cut timber to make the box of this photo.

  写真の箱を作るための木を切りました。

 

 

 

After work, I picked Ichina and Kaito then went back home.

  仕事の後、Tina姫とKaitoマンを迎えて家に帰りました。

 

 

 

We played at a living room,

  居間で遊んで、

 

 

 

ate dinner together, did the evening routine then went to bed.

  夕食を一緒に食べて、夕方のルーティンをやって寝ました。

No comments:

Post a Comment