Friday, May 10, 2024

10th May. Two Anpanman Movies, Harmonica アンパンマン動画2回・ハーモニカだぞ

Two Anpanman  Movies, Harmonica

5月10日 アンパンマン動画2回・ハーモニカだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

Kaito and Tamami left home first and we saw them off as usual.

  KaitoマンのTamamiさんは先に家を出て、いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina always watches Anpanman movies for 5 minutes until we left for nursery school and

  Tina姫はいつも保育園に出発するまでの5分間アンパンマン動画を見て、

 

 

 

watches Anpanman DVD for 10 minutes on the way to nursery school.

  保育園までの道中アンパンマンDVDを10分間見ます。

 

 

 

I cut timber and

  材木を切って、

 

 

 

repaired the bench.

  ベンチを修理しました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was doing his homework and Ichina was playing at a living room.

  家に帰った時、Kaitoマンは宿題をやっていて、Tina姫は居間で遊んでいました。

 

 

 

We ate dinner together and

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

received gifts from Osaka.

  大阪から荷物を受け取りました。

 

 

 

Ichina likes harmonica.

  Tina姫はハーモニカが気に入りました。

 

 

 

After bath, we watched tablet PC, read picture books then went to bed.

  お風呂の後、タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment