Friday, May 24, 2024

24th May. Birthday Gift 誕生日プレゼントだぞ

Birthday Gift

5月24日 誕生日プレゼントだぞ

 

 


 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

prepared Tamami’s birthday gifts that we bought the other day.

  先日買ったTamamiさんの誕生日プレゼントを用意しました。

 

 

 

We gave the gifts to Tamami. Happy Birthday! She was very pleased.

  Tamamiさんにプレゼントを渡しました。お誕生日おめでとうございます!とても喜びました!

 

 

 

We ate breakfast together,

  一緒に朝食を食べて、

 

 

 

We saw Kaito and Tamami off at a yard. Tamami’s car also celebrated her birthday.

  KaitoマンとTamamiさんを庭で見送りました。Tamamiさんの車も誕生日を祝福しました。

 

 

 

We saw Kaito off at the usual place, walked back home,

  いつもの場所でKaitoマンを見送り、歩いて家に帰り、

 

 

 

watched 5 minutes Anpanman movie then

  5分間のアンパンマン動画を見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

We walked to the park as usual.

  いつも通り公園まで歩いて行きました。

 

 

 

After school, I made another prototype for our woodwork class.

  木工授業に向けて、他の試作品を作りました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were watching Anpanman movie at a living room.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは居間でアンパンマンを見ていました。

 

 

 

We ate dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

celebrated Tamami’s birthday with eating cakes,

  ケーキを食べて、Tamamiさんの誕生日を祝い、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

cut wood with the electric saw I bought,

  買った電気のこぎりで木を切って、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment