Tuesday, May 14, 2024

14th May. Recover Fully 完治だぞ

Recover Fully

5月14日 完治だぞ

 

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べて、

 

 

 

Ichina played with the toy,

  Tina姫はおもちゃで遊んで、

 

 

 

saw Tamami and Kaito off as usual then

  TamamiさんとKaitoマンをいつも通り見送って、

 

 

 

walked back home.

  家に歩いて戻りました。

 

 

 

After that, we checked our vegetable field,

  その後、野菜畑を確認して、

 

 

 

watched Anpanman for 5 minutes then

  5分間アンパンマンを見て、

 

 

 


went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I enjoyed P.E,

  生徒たちと体育を楽しんで、

 

 

 

walked to the park nearby with my students.

  近くの公園まで歩いて行きました。

 

 

 

After work, I visited the hospital then attended a post-operative check-up. My finger inury has completely healed.

  仕事の後、病院に行って、術後検診を受けました。指のケガは完治しました。

 

 

 

On the way back, I ate Chinese noodles at Raizo restaurant,

  帰りに雷蔵でラーメンを食べて、

 

 

 

picked Ichina and Kaito up,

  Tina姫、Kaitoマンのお迎えに行って、

 

 

 

bought Mother’s Day gifts then went back home.

  母の日ギフトを買って、家に帰りました。

 

 

 

We played outside and

  外で遊んで、

 

 

 

played inside,

  室内で遊んで、

 

 

 

ate dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment