Wednesday, May 15, 2024

15th May. Tracking, Interesting Posture 追跡・面白い姿勢だぞ

Tracking, Interesting Posture

5月15日 追跡・面白い姿勢だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

woke Ichina and Kaito up around 6 AM.

  6時頃、Tina姫とKaitoマンを起こしました。

 

 

 

We ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

Kaito and Tamami left home. Since I was changing Ichina’s diaper, Ichina couldn’t say bye-bye to Kaito and started crying so

  KaitoマンとTamamiさんは家を出ました。Tina姫のおむつを替えていて、Tina姫はKaitoマンにバイバイを言えなくて、泣き始めたので、

 

 

 

we chased him by light dump truck and succeeded to say bye-bye.

  Kaitoマンを軽ダンプで追いかけ、バイバイが言えました。

 

 

 

After that, we came back home then went to nursery school by HIACE.

  その後、家に帰って、ハイエースで保育園に行きました。

 

 

 

I walked to the park nearby with my students.

  生徒たちと近くの公園に行きました。

 

 

 

After work, I cut timber then went back home.

  仕事の後、材木を切って、家に帰りました。

 

 

 

I ate dinner alone but

  一人で夕食を食べましたが、

 

 

 

watched tablet PC with Ichina and Kaito with an interesting posture,

  タブレットをTina姫、Kaitoマンと面白い姿勢で見て、

 

 

 

read picture books then went to bed.

  絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment