Wednesday, May 22, 2024

22nd May. Leave Early, Swing, Bicycle, Tennis 早く出発・ブランコ・自転車・テニスだぞ

Leave Early, Swing, Bicycle, Tennis

5月22日 早く出発・ブランコ・自転車・テニスだぞ

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

watered our vegetable farm and checked the seedlings of Annou sweet potatoes we planted lately.

  野菜畑に水をやって、最近植えた安納イモの苗を確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べました。

 

 

 

Since Ichina couldn’t see Tamami and Kaito off then started cying,

  Tina姫はTamamiさんとKaitoマンを見送れなくて、泣き始めたので、

 

 

 

we left home earlier than usual and caught up with Kaito walking.

  家をいつもより早く出て、歩いているKaitoマンに追い着きました。

 

 

 

Ichina said bye-bye to Kaito and his friends.

  Tina姫はKaitoマンとお友達にバイバイを言いました。

 

 

 

When I dropped Ichina off at her nursery school, she reviewed the excursion yesterday with pictures.

  Tina姫を保育園に降ろした時、写真で昨日の遠足の振り返りをしました。

 

 

 

At my school, we had the all school assembly.

  学校で、全校集会がありました。

 

 

 

We walked to the park in the afternoon.

  午後は公園まで歩いて行きました。

 

 

 

On the way back, I picked Ichina and Kaito up.

  帰りにTina姫、Kaitoマンをお迎えしました。

 

 

 

At our yard, we enjoyed swings,

  庭でブランコ、

 

 

 

bicycles and

  自転車、

 

 

 

tennis.

  テニスを楽しみました。

 

 

 

After that, we played at a living room,

  その後、居間で遊んで、

 

 

 

ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time, did evening routine then went to bed.

  お風呂の時間まで遊んで、夕方のルーティンをして寝ました。

 

 

 

I got this electric saw for free because I singned an agreement with a Chinese manufacturer.

  この電動のこぎりをタダで手に入れました。中国人メーカーと協定を結んだからです()

No comments:

Post a Comment