Monday, May 20, 2024

20th May. Send off Kaito and Ichina KaitoマンとTina姫を送り届けるぞ

Send off Kaito and Ichina

5月20日 KaitoマンとTina姫を送り届けるぞ

 


 

 









I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

When Kaito woke up, I delivered the circular board to our neighbor in the rain.

  Kaitoマンが起きた時、雨の中隣人へ回覧板を届けました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

We saw Tamami off,

  Tamamiさんを見送り、

 

 

played for a while,

  しばらく遊んで、

 

 

 

took Kaito to his school, because it was raining and he had a slight fever, then

  雨なのと微熱があったので、Kaitoマンを学校へ送り、

 

 

 

took Ichina to her nursery school.

  Tina姫を保育園に連れていきました。

 

 

 

I walked around our school then

  学校周りを歩いて、

 

 

 

cut timber after school.

  放課後、材木を切りました。

 

 

 

When I came back home, they had already finished dinner.

  家に帰った時、家族は夕食を終えていました。

 

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

Ichina did toilet training,

  Tina姫はトイレトレーニングをして、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.           

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment