Tuesday, May 21, 2024

21st May. Excursion, Xylophone 遠足・木琴だぞ

Excursion, Xylophone

5月21日 遠足・木琴だぞ

 

 



I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, ate breakfast,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Ichina and I saw Kaito and Tamami off,

  Tina姫とTorojiro先生は、KaitoマンとTamamiさんを見送って、

 

 

 

threw garbage,

  ゴミを捨てて、

 

 

 

played at our yard,

  庭で遊んで、

 

 

 

watched Anpanman movie then

  アンパンマン動画を見て、

 

 

 

went to nursery school.

  保育園に行きました。

 

 

 

I walked around my school with students, enjoyed P.E,

  学校周辺を生徒と歩いて、体育を楽しんで、

 

 

 

ate delicious school lunch,

  おいしい給食を食べて、

 

 

 

walked to the park in the afternoon.

  午後は公園まで歩いて行きました。

 

 

 

Ichina also walked a lot on excursions.

  Tina姫もまた遠足でたくさん歩きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was playing the Anpanman xylophone.

  家に帰った時、Tina姫はアンパンマンの木琴を演奏していました。

 

 

 

After dinner, we played until bath time,

  夕食後、お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC and read picture books then went to bed.

  タブレットを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment