Tuesday, November 8, 2022

8th Nov. Eclipse of the moon 月食だぞ

Eclipse of the moon

11月8日 月食だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked swimming pools and security cameras, harvested vegetables then

  プールと防犯カメラを確認して野菜を収穫して、

 

 

 

ate vegetables I harvested.

  収穫した野菜を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

played at a dining room then

  ダイニングで遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Following that Kaito went to nursery school,

  それからKaitoマンは保育園に行き、

 

 

Ichina and Tamami went for a walk

  Tina姫とTamamiさんは散歩に行き、




I worked as usual.

  Torojiro先生はいつも通り働きました。

 


 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station and then

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見て、

 

 

 

We watched an eclipse of the moon.

  月食を見ました。

 

 

 

Ichina rode on an Anpanman scooter.

  Tina姫はアンパンマンスクーターに乗りました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

 

 

 

By the way, I bought new pillow, its cover and

  ところで、新しい枕とそのカバー、

 

 

new PC.

  新しいパソコンを買いました。

No comments:

Post a Comment