Monday, November 28, 2022

28th Nov. Anpanman Dance アンパンマンダンスだぞ

Anpanman Dance

11月28日 アンパンマンダンスだぞ

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

harvested red pepper.

  唐辛子を収穫しました。

 

 

 

Ichina woke up,

  Tina姫は起きて、

 

 

 

They ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

Kaito danced at a kitchen.

  Kaitoマンは台所で踊りました。

 

 

 

We want to go skiing.

  スキーに行きたいです。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station then

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見て、

 

 

 

danced with Anpanman members.

  アンパンマンメンバーと踊りました。

 

 

 

Ichina seems to like books.

  Tina姫は本が好きなようです。

 

 

 

We watched fart movies as usual then went to bed.

  いつものようにおなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment