Thursday, November 24, 2022

24th Nov. Christmas Tree, Music Book, Anpanman クリスマスツリー・ミュージックブック・アンパンマンだぞ

Christmas Tree, Music Book, Anpanman

11月24日 クリスマスツリー・ミュージックブック・アンパンマンだぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested lettuce then

  レタスを収穫して、

 

 

 

ate breakfast.

  昼食を食べました。

 

 

 

When Kaito was practicing folding paper and Ichina was sleeping, I covered horizontal bar’s parts not to damage our body.

  Kaitoマンが折り紙練習していて、Tina姫が眠っている時、体を傷つけないために鉄棒のパーツをカバーしました。

 

 

 

Ichina played with Kaito then went for a walk with Tamami then watched the Christmas tree at Shiojiri Station.

  Tina姫はKaitoマン兄さんと遊んで、Tamamiさんと散歩に行って、塩尻駅でクリスマスツリーを見ました。

 

 

 

It was very foggy in the morning.

  朝は凄い霧でした。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅でアンパンマンを見ました。

 

 

 Ichina looks like Kaito and Kaito looks like Anpanman. In short, Ichina looks like Anpanman as well. They have chubby cheeks.

  Tina姫はKaitoマン兄さんに似ています。Kaitoマンはアンパンマンに似ています。つまりTina姫もアンパンマンに似ています。皆ぽちゃぽちゃのほっぺをしています。

 

 

 

Ichina danced with listening to music.

  Tina姫は音楽を聴きながら踊りました。

MOV_1889 2022.11.24 Ichina is dancing with sound of music book


https://youtu.be/_zk6o1_lXbM

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment