Monday, November 7, 2022

7th Nov. Chopsticks 箸だぞ

Chopsticks

11月7日 箸だぞ

 

 


I dried clothes,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras and pools then harvested vegetables.

  防犯カメラとプールを確認して野菜を収穫しました。

 

 

 

After that I ate breakfast.

  その後、朝食を食べました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

Kaito practiced darts with ball and

  Kaitoマンはボールダーツを練習して、

 

 

 

Ichina practiced chopsticks but she cannot do it well, haha.

  Tina姫は箸の練習をしました。でも上手にできません()

 

 

 

We enjoyed Halloween games.

  ハロウィンゲームを楽しみました。

 

 

 

On the way back home, I visited the clinic then submitted the document.

  帰りに整骨院に寄って、書類を提出しました。

 

 

 

Kaito practiced darts game.

  Kaitoマンはダーツを練習しました。

 

 

 

We had dinner together.

  一緒に夕食でした。

 

 

 

After dinner, Ichina practiced walking.

  夕食後、Tina姫は歩く練習をしました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

 おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment