Wednesday, November 2, 2022

2nd Nov. Transmission 伝達だぞ

Transmission

11月2日 伝達だぞ

 











 

I ate breakfast in the early morning,

  早朝に朝ごはんを食べて、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内干しして、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables. Harvest of tomato was over.

  野菜を収穫しました。トマトの収穫が終わりました。

 

 

 

Ichina and Kaito went down the stairs,

  Tina姫とKaitoマンは1階に降りて、

 

 

 

played together,

  一緒に遊んで、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

prepared for his nursery school.

  保育園の準備をしました。

 

 

 

I jogged with my students.

  生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After work, I made this fence for my student not to break a window within 2 hours. Maybe I have an ability of making things and transmit its skill to students, actually I’m no allowed to teach it and I’m collecting cans every day, but something happened teachers asked me to make something useful. What a poor working environment.

  仕事の後、2時間以内でフェンスを作りました。生徒が窓を壊さないためです。多分Torojiro先生は物作りの能力がある方で、生徒に伝えることもできます。実際はそれを教えることが許されず毎日アルミ缶を集めています。何か起こった時は先生たちはTorojiro先生に役に立つ物を作るようお願いしてきます。この職場環境終わっています。来年度は報復の1年になるでしょう()

 

 

 

When I came back home, Ichina was standing on my handmade stool.

  家に帰った時、Tina姫は手作り踏み台に立っていました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station, handmade rack for drying we used to use at our previous house.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ました。大阪駅は前の家で使っていた手作り洗濯物干しです。大きなマッサージベッドを買っても、干すスペース・除湿器を置くスペースを確保するために作ったもので、Kaitoマンが何階建てにもなっているイメージが当時Kaitoマンが見た大阪駅と重なってそう呼ぶようになりました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment