Friday, November 18, 2022

18th Nov. Iron Bar 鉄の棒だぞ

Iron Bar

11月18日 鉄の棒だぞ

 

 


I will make the same fence as this one for a heater soon.

  まもなくこれと同じストーブ柵を作ります。

 

 

 

I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

After that I checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I played together with Ichina and Kaito then left for school.

  Tina姫、Kaitoマンと一緒に遊んでから学校へ行きました。

 

 

 

When I left home, I saw the fantastic scenery.

  家を出た時、幻想的な景色を見ました。

 

 

 

Ichina went for a walk with Tamami and

  Tina姫はTamamiさんと散歩に行き、

 

 

 

I also went for a walk with my students.

  Torojiro先生もまた生徒たちと一緒に散歩に行きました。

 

 

 

On the way back home, I visited PLUS ONE then bought an iron bar.

  帰りにプラスワンによって、鉄の棒を買いました。

 

 

 

It’s not for a barbell.

  バーベル用ではありません()

 

 

 

We received gifts from Osaka.

  大阪から荷物を受け取りました。

 

 

 

Following that we watched fart movies then went to bed.

  それからおなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment